work tomorrow
2005-07-26 ~ 12:03 a.m.

the air was blowing funny tonight. i don't like it, it carries something.

=/=

Jeg utdanner mitt sinn og tanker, skyve ut eksempelet av De. Jeg har ikke noen ide hvordan oversette De.

S� jeg ser p� de enklere alternativene, tingene med et lite m�l av sannhet og substans. Jeg er tilfreds slik kanskje doven i den aktuelle � seing, men jeg vet at jeg kan om jeg vil ha.

Jeg �nsker at jeg aldri trodd. Men jeg er glad jeg har tro.

Jeg er interessert hva det neste ti�ret f�rer i.

=/=

most days i wish i had more time. tonight i watched primer, and that was a good little fucked up movie. not thinking i need anymore time right now though. i enjoyed it.

tomorrow is work. bummer.

good night.

...previously... ~ ...next...

content � tigereyedvamp 2002, 2003, 2004, 2005